08 December 2007

Selamat Hari Lahir Rose Harissa

Ini besday girlnya. Malam ni pakai tudung oren...baju memang cantik Rose.... tapi takleh lawan seluar Lynn
Sempatlah bermanja di bahu Rose, mudah-mudahan dapat meminjamkan semangat dan kekentalannya menulis.
















Wartawan tersohor, Kak Lily dan anaknya yang sedang menyerap bakat ibunya. Tetiba saya terperasan wajah Kak Lily kita macam Umi Aida kan....












Ladies nite. Bila lagi kita dapat berkumpulkan? Camne dengan rancangan nak naik coach ke Singapura?






Lynn dan Lily Suriani... Penulis jerung ni. Semoga auranya akan dapat saya serap....








Sudah lama merancang untuk meraikan hari jadi Rose tapi asyik tertunda. Macam-macam urusan ahlil-ahlilnya, ada meetinglah, ada examlah, ada kelas taekwandolah....akhirnya terlaksana juga walaupun dah lewat 4 hari. Selamat Hari Lahir ke 30 Rose....

Saya sangat menghargai persahabatan ini. Maaflah atas kelewatan lima belas minit yer....

6 comments:

Lily Haslina Nasir said...

hah... kengkawan yg tak der pasport gi buat dulu... lepas tu mesti panjang langkah.. ala ala backpacker lah perempuan perempuan 30-an ni nanti...

Lynn Dayana said...

yalah... buatlah passport! Tutup mata je dan beli tiket n kita jalan! Hehe... aku tanpa tanggungjawab, tanpa perlu minta izin... panjang saja langkahnya! Korang semualah yg perlu buat surat rasmi mohon cuti dari suami! hehe...

laila kamilia said...

surat rasmi??? heheheh nanti aku ayat power punya...

laila kamilia said...

kak...biar betul nak backpacker...larat ke nak jinjing beg tu

Anonymous said...

hehehe aku dah ckp kat bos,dia dah lepas dah;
aku : kwn2 ajak p s'pore naik bas, blh?
dia : pergilah.
Aku : Nak g buat paspotlah mcm tu..
dia : nak buat apa? pegi spore x yah paspot pun x pe.
aku : g spore tu baru permulaan, lps2 ni ada lagi agenda lain. hehehehe
Aku senyum lebar je bila dia tgk aku semacam. huahaha ~ lily yong

laila kamilia said...

ko memang la yong...sian si fendy digula-gulakan ye...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...