20 February 2008

Kena Tagged (untuk Meen Zulaikha)

Kena tagged.... siapalah yang mula-mula mereka dan menyebarkan virus ni? Kali ini saya ditag oleh Kak Meen... Inilah jawapan saya kepada soalan-soalan itu yer....
1. Name one person who made you laugh last night? Naperlah tanya pasal semalam, tanalah hari ini, sekejap tadi ke...almaklum bukan artis nak kena ingat semua untuk jawab pada wartawan. Selalunya abang dan anak-anak akan buat saya ketawa... setiap hari
2. What were you doing at 0800? Sibuk hantar Hardy rombongan sekolah ke Aquaria, KLCC. Macam nak hantar rombongan Cik Kiah aje....
3. What were you doing 30 minutes ago? Melekat di blog, update mana-mana patut
4. What happened to you in 2006? 3 perkara yang saya minta dikabulkan ALLAH. Dapat Hariz, novel Asmara Asrama terbit dan dapat tawaran KPLI
5. What was the last thing you said out loud? bersorak John Ceyna menang royal rumble...hahaha
6. How many beverages did you have today? Air masak, air oren, air cendol, jus buah, coklat strawberi... MasyaALLAH patutlah aku sakit perut sampai 3 kali ke tandas....hahaha
7. What color is your hairbrush? Biru
8. What was the last thing you paid for? Daun sup & sup bunjut, konon nak masak nasi ayam
9. Where were you last night? Lepak kat rumah dengan abang dan anak-anak
10. What color is your front door? Maroon
11. Where do you keep your change? In my purse dan tabung Hardy
12. What's the weather like today? Lembab dan Panas
13. What's the best ice-cream flavor? coklat
14. What excites you? Shopping dan jalan-jalan
15. Do you want to cut your hair? memang
16. Are you over the age of 25? Yes.
17. Do you talk a lot? memang... macam Pah Bedah, tapi dengan orang yang rapat. Yang tak berapa kenal tu, saya biasanya hanya pandang dan senyum....
18. Do you watch the O.C? Amenda tu? entah, tak faham....
19. Do you know anyone named Steven? Ada... tokeh kedai perabot kat Serdang
20. Do you make up your own words? sangat...
21. Are you a jealous person? cemburu?luas tu...kalau pada orang lain biasa yang positif saja... saya selalu fikir itu rezeki dia...tak pernah nak dengki-dengki dengan orang.... kalau dengan abang, of course i'm....
22. Name a friend whose name starts with the letter 'A'. Abang
23. Name a friend whose name starts with the letter 'K'. Khairiyah. heh sama dengan Kak Meen
24. Who's the first person on your received call list? Abang
25. What does the last text message you received say? terima kasih dari Rose Harissa
26. Do you chew on your straw? Tak
27. Do you have curly hair? Biarlah rahsia
28. Where's the next place you're going to? cari katil..tido...
29. Who's the rudest person in your life? driver kat opis lama
30. What was the last thing you ate? mee goreng.... tak jadi masak nasi ayam sebab semua ayam dah dibuang kejap tadi...
31. Will you get married in the future? soalan macam tu tak boleh dijawab pada masa sekarang...harapnya tidak, biarlah happily ever after
32. What's the best movie you've seen in the past 2 weeks? Rambo dan Jumper
33. Is there anyone you like right now? Tak perlu mention sebab orang tu tahu saya suka dia...
34. When was the last time you did dishes? dua tiga hari lepas
35. Are you currently depressed? tak tapi dua tiga hari lepas adalah perasaan libang libu bak kata orang Perak....tapi takla sampai depressed
36. Did you cry today? Tak
37. Why did you answer and post this? dah kak meen tagged dan undang-undangnya gitu
38. Tag 5 people who would do this survey. siapa yer? saya dah sakit pinggang menjawabnya... rasanya semua kengkawan saya dah kena tag...maaflah yer...hehehe

2 comments:

ahib0205 said...

ha?? den tak pernah kena tag sampai berlamba2 mcm tu. bukan takat sakit pinggang, sakit sendi pun ada beb. lagi2 tulisan sis tu colourful :P

nasib baik virus tag tu tak sebar dh. hahahaha...

laila kamilia said...

kena kenduri ni virus sudah berjaya dihentikan....hahhaa...anyway thanks for reminds me...memang wajah saya tak boleh dilupakan..ahaks... tahi lalat masuk novel dapat royalti tak?hahaaa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...