23 March 2008

Gambar Sekitar F1 Malaysian GP 2008

Sebahagian daripada gambar-gambar sekitar Petronas F1 Malaysian Grandprix 2008 di Sepang yang sempat dirakam oleh abang petang tadi (kali ini tiket Grandstand, bukan Hillstand lagi...)


Orang ramai beratur nak beli souvenir spt t-shirt, cap, bandana etc...

Salah satu souvenir : T-shirt Ferrari Kimi Raikonen berharga RM300 dan cap harga RM150.

Giant Poster menarik Team Mclaren Mercedes.

Pameran kereta pun ada. Kereta idaman abang, katanya...

Pintu masuk ke Grandstand Sepang F1 Circuit. Saya pun tak pernah sampai.


Ramainya manusia...

Perlumbaan pun bermula...


Kejar-mengejar berlaku...

Dan juaranya... Kimi Raikonnen!!!

4 comments:

Hezzy Azra... said...

Laila,
Aku pernah pegi GP 1998...dan lepas tu, tak pegi2 lagi. Cukup la rasa the excitement kali pertama tengok GP dari Grandstand...(itu pun sbb dpt tiket free! muahahaha)

Hezzy Azra... said...

Laila, eh silap... thn 1999. Thn 98sepang circuit tu pun blm siap lagi kot!
P/S: sbb bukan kuar duit sendiri, tu pasal tak hingat...hehe

laila kamilia said...

ooo... gitu yer Hezy. Agaknya berapa ramai wanita di luar sana yang suka kereta macam kita?

Hezzy Azra... said...

Laila, aku rasa bleh dikira dgn jari... aku, engkau... dah 2 org... hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...