24 April 2008

Giliran Menanti Kasih Menemui Anda!


Semasa saya menemui novelis tersohor ini beberapa bulan lepas, dia memberitahu saya yang novel terbarunya akan muncul tidak lama lagi. Katanya kali ini Menanti Kasih berlainan sekali sentuhannya dari sentuhan novel sebelumnya. Kiranya kali ini gerenti jiwang karat punya! Ternyata apa yang Kak Lina kata memang benar! Dari komen yang saya dengar dan baca, kali ini novel Menanti Kasih betul-betul menyengat!
Kepada yang telah memiliki novel ini, pastikan anda menjawab kuiz yang Kak Lina anjurkan. Lumayan juga hadiahnya. Tarikh tutup adalah pada 30 Jun 2008. Maklumat lanjut tentang kuiznya sila ke http://norzailina.blogspot.com/
Oh Ya! Tahniah kepada pemenang-pemenang kuiz novel Hak Cinta Terpelihara karya Lynn Dayana. Pemenang Pertama Hamidah Omar dan Kedua Aznida Abu Hasan tentunya dah sengkak perut makan Pizza yer.... Pasti berbaloi menjadi peminat novel. Setelah kenyang minda kita kenyang perut pula.
Jangan lupa kuiz Menanti Kasih ye... Kali ini boleh shopping sakan pulak! Selamat mencuba!
MENANTI KASIH
Harga: RM19.90
Penulis: Norzailina Nordin
Halaman: 528
ISBN: 978-983-124-361-9

Sinopsis: PERTEMUAN kali pertama ketika melancong ke Itali, membuatkan Farhana jatuh hati pada Giovanni. Siapa lelaki itu sehingga Farhana buta dalam pencarian cinta, sedangkan mereka saling mengenali hanya untuk tempoh dua minggu? Betapa taksubnya cinta dua insan ini bilamana perasaan kasih, sayang dan rindu sering menerjah sanubari. Mereka mampu menepis segala tohmahan yang dianggap dusta belaka.Namun, dalam keseronokan bercinta, ada insan yang merana. Kamel... satu-satunya lelaki yang pernah singgah di hati Farhana. Mengapa ditolak luahan perasaannya sedangkan mereka berkawan sudah lama? Kasihan lelaki itu! Cintanya tidak kesampaian...Kemunculan Ahmad Ridzafi memberi tamparan hebat kepada Farhana. Lelaki itu melamarnya dengan penuh keikhlasan jiwa. Biar bagaimana hebat sekalipun onak merintangi, gadis itu harus menjadi miliknya. Fikiran Farhana menjadi tidak keruan. Mampukah dia menerima lama-ran itu kerana pada masa yang sama mengharapkan orang yang di-sayangi datang membersihkan luka di hati?Farhana benar-benar buntu. Dia ingin menyayangi dan disayangi. Sememangnya, dia hidup dalam alam realiti tetapi masih tidak berupaya menggapai kebahagiaan. Yang mana satu menjadi pilihan hati? Dia hanya berserah kepada Yang Maha Esa dan menanti kasih jejaka yang sudi bertakhta di hatinya.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...