06 July 2008

Pengumuman Cuti : Debaran 15 Julai 2008

Saya sedang menanti 2 perkara besar yang akan terjadi dalam hidup saya pada 15 Julai nanti.... Sehingga ke hari itu (dan mungkin beberapa hari selepasnya), saya tidak akan berblogging. Jangan rindukan saya tetapi doakan yang terbaik untuk saya.... Semoga ALLAH bersama saya!

8 comments:

dhiya zafira said...

Salam...

Aku mendoakan yang terbaik untuk kau, walaupun aku sendiri tak tahu apa yang dengan dinantikan itu..ehehhehe

linanilza said...

pesal kak? lain mcm jek bunyinya.. saya balik 12 sept insyaAllah.. sempatkah berjumpa??

artsoul said...

best of luck...

marfuza said...

macam sedey je.. apasal? majuk dgn kitorg lagi ke? sedey... nak kena pujuk ke? nanti weekend depan kami serbu umah bleh?

laila kamilia said...

dhiya:terima kasih kerana prihatin...sayang jugak kat diriku yang hina dina ni....

laila kamilia said...

lin: 12 sept? balik posa dan raya yer? harap sangat boleh jumpa...rindulah... nanti kalau balik akak tunjuk manuskrip akak yer...kirim barang dari UK boleh...hahaha

laila kamilia said...

artsoul: terima kasih... kalian memang pembakar semangat saya

laila kamilia said...

marfuza: ko nak serang aku lagi ek? tidak!!!! akak ada kursus hari sabtu ni...nantilah akak cari masa, kita main masak-masak nak?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...