16 November 2008

Spagetti@Mee Goreng

Duduk jauh-jauh ni tekak mengalahkan tekak orang perempuan mengandung... Adoi! Pantang nampak terus teringin. Masalahnya pula kat sini payah nak cari bahan. Kenala jadi kreatif buat eksperimen dan modified mana-mana patut.

Alkisahnya masa pergi melawat ke blog Kakak Chef kita (Kak Lina), dia tengah buat entri pasal mee goreng. Macam menarik je mee goreng yang Kak Lina tulis, siap dengan gambar yang begitu menyelerakan. Terus malam itu saya nekad nak buat mee goreng. Godek punya godek, adalah spagetti. Ah! Spagetti pun spagettila...


Ini gambar spagetti saya yang sedang berasap dari atas kuali....

Si Hardy ni kaki puji.... Terima kasih mama. Sedaplah mama masak hari ni...

Kak Lina, jangan bubuh entri masakan lagi ek...hehehe. Mati nak cari bahan kat sini nak buat.... (macam aku terror masak pon!)

2 comments:

VLINDERS said...

pakai kicap ape tu kak??

laila kamilia said...

kicap dari malaysia....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...