06 December 2008

Cinta Pandang Kedua yang Menduga!

Manuskrip novel keempat saya ini memang betul-betul menduga kesabaran! Bukan setakat dua kali pandang, sampai dah berkali-kali pandang tapi masih tidak puas hati hingga leher ni terkehel-kehel dibuatnya...

Manuskrip itu sudah 4 kali dirombak....tapi masih tidak puas hati lagi.

Manuskrip itu sudah ada 1 ending tapi 3 pilihan sub ending....

Saya termenung depan komputer....Mmm... selagi tak dapat keputusan rasanya kat mukasurat 60 tu jela sampai ke sudah....

4 comments:

vlinders said...

hahahah.. kesian akak...

marfuza said...

hehe.. teruskan usaha!!
chaiyok chaiyok..

btw, selamat hari raya aidiladha..

Mersik said...

Biasalah tu..ending block namanya kekekek..

Kasi jek la kat teman2 yg boleh dipercayai dan suo komen. Mana tahu kut dapat idea atau bertambah2nanti sub-endingnye hik hik.

Layannn...

laila kamilia said...

lin: kesian ye...takkan kesian je...

fuza: terima kasih...mmm...akan kuteruskan sampai berjaya....selamat hari raya...kata nak pi london bila?

mersik;Oh istilahnya ending block...mmm...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...