09 February 2009

Rahsia Turun Berat Badan!

Ini gambar saya yang terkini yang diambil semasa hari jadi Hakimy 30 Januari lepas. Betul ke saya dah kurus? Yang saya perasan, peha saya mengecil dan bila ditimbang saya yang dulunya hampir 60kg sudahpun hanya seberat 54kg. Memang saya kurus sedikit tetapi abang lagi kurus. Beratnya turun 8kg dalam masa 3 bulan lebih kami di sini. Sehingga Mac tahun depan saya sepatutnya sudah mencapai 50kg untuk menang taruhan dengan seorang teman....heehehe...macam dia yang kena belanja saya makan ni....
Masa kat Malaysia dulu, penat saya bersenam. Pernah juga cuba minum teh herba tapi akhirnya saya akur, hanya senaman yang boleh menguruskan badan saya tetapi taklah sedrastik ini saya kurus walaupun sedikit....
Saya dah jmpa formula untuk kurus. Jadi sesiapa yang hendak kurus tu bolehlah buang girdle, pil-pil herba atau asyik minum air masak untuk rasa kenyang...(hehehe sapa tu?). Masanya untuk anda tinggalkan kunci kereta dan motorsikal di rumah. Mulakanlah dengan berjalan kaki. Itulah rahsia untuk kuruskan badan yang paling berkesan.... Tak percaya? Cubalah dan beritahu saya hasilnya. Selamat mencuba!

2 comments:

Anonymous said...

laila... sbb makanan kot... kalau di m'sia pekena teh tarik, nasik lemak, nasik kandaq blablabla... hehe... aedy turun 8 kg... ishh.. jeles.. jeless... nanti dia balik kena belanja dia teh tarik byk2... hehe.. kasi naik balik...

laila kamilia said...

bob.. rasanya makan main peranan juga. tapi kat sinipun makanan blh tahan juga... tgk nasi lebanon dan ayam goreng dia..sepinggan mcm sebumbung...nnt saya masukkan gbr kat blog...

nak kasi dia naik balik...hehehe smg bjaya!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...