26 August 2009

Rindu Untuk Dia- Novel terbaru dari Dhiya Zafira

Bagi anda yang rindukan sentuhan Dhiya Zafira, kini beliau kembali dengan novel baru. Sekalipun tidak dapat memegang buah tangan terbaru ini, saya dapat merasakan novel ini pasti memuaskan hati anda saat diberi penghargaan membaca manuskrip mentahnya. Seperti biasa, penulis novel yang suka menyelitkan unsur thriller dalam penulisannya ini pasti akan membuatkan anda tertanya-tanya dan tidak sabar menghabiskan pembacaan novel ini. Apa kata dapatkan novel terbaru ini di pasaran untuk mengisi masa sementara menunggu waktu berbuka atau bersahur. Kalau hendak bertukar selera, hadiahkan ulat buku dengan novel terbaru ini sempena Aidil Adha yang bakal menjelma. Bagi mendapatkan info terkini tentang novelis ini dan novel ketiganya ini sila ke blog beliau di http://violet-azure.blogspot.com/

"Dalam hatiku ada ingatan yang tidak pernah mati terhadapnya"
Amie Najla' nekad melarikan diri seminggu sebelum perkahwinannya. Tiada niatpun di hatinya untuk memungkiri janji, namun keadaan yang memaksa. Dia tidak sanggup melihat mahligai yang ingin di bina musnah jika Jad Imran tahu apa yang terjadi pada dirinya. Kerana itu dia rela dituduh sebagai pembohong.
Lima tahun berada di luar negara, rupa-rupanya tidak pernah memadamkan ingatannya terhadap Jad. Rindu yang terlalu terhadap lelaki itu telah membawa Amie kembali ke tanah air. Namun, kepulangananya ternyata satu kesilapan. Seseorang menantinya dengan seribu dendam. Dendam yang mahu dia kekal menderita sampai ke hujung nyawa.
Dalam kelelahan melenyapkan memori hitam itu, takdir ALLAH berpihak kepada Amie. Di sisi Jad, dia kembali menemui harapan. Namun, lorong-lorong bahagia yang direntasi sering terhalang. Malah, cinta yang mereka pertahankan itu mengorbankan satu nyawa.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...