30 November 2009

3 bulan? Macam dah lama...

Hana dengan 'mak' di Rumah Malaysia

Hana sudah boleh teman mama shopping

Hana dengan hobi baru menghisap jari


Hana sudah meronda ke Tembok Berlin

Satu lagi hobi Hana, tengok TV

Atas riba abah pun sedap hisap jari...

Rasa macam lama............sangat dah dari Hana lahir tapi dia baru 3 bulan.... Hana saya bertambah montel.... tapi saya suka lagi-lagi kalau dia ketawa. Ruas jari dengan kaki dia memang geram tengok, berbuku-buku. Kalau goreng ni memang sedap...hehehe memang geram... Cuma satu aje yang sedikit 'merisaukan' saya... adakah kerana ketembamannya, tiada tanda-tanda menunjukkan dia mencuba untuk kemahiran meniarap...hehehe. Oh! Hana...

3 comments:

elya kamelia said...

tembamnye hana.........
tringat mase kecik2 dlu..
:D

RinnTisan said...

hanna comel :) nak wat camner lahir2 jer dah comel. :) eh saya pun dulu camtu, lahir2 jer, tengok2 comel! haha... perasan!

laila kamilia said...

elya dan rinn-memang sume org lahir mesti comel. kalau x mesti kena picit...hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...