17 November 2009

Selamat Bercuti! walaupun ada yang tak bercutipun....


Kepada semua guru-guru dan pendidik dan lain-lain jawatan tak rasmi seperti di atas.... Selamat bercuti mulai minggu depan...

5 comments:

zura said...

salam pkenalan.mmg pon ader jer ticer yg xcuti ...apapun tq .sya slh seorg dr ticer.sya tjmpe blog ni.bminat dgn entri yg saudari tulis.xpernah ke luar negara.rasanya leh baca entri dan tgk gambar saudari syiok jugak.

laila kamilia said...

hai zura..salam perkenalan...
terima kasih krn sudi baca tulisan saya yang merepek2 ni...InsyaAllah suatu hari diberi rezeki, akan sampai juga. Mengajar kat sekolah mana?

zura said...

Insyaallah..zura mgajar di SMK Puncak Alam.duduk di Shah Alam.mgajar maths n BI.nak panggil apa yer? rasanya laila kamilia tu nama pena kan?
tak adela merepeknya.zura suke.ada juga info ttg tmpat2 yg awak lawati.

laila kamilia said...

zura,
mana yang kenal saya dari blog atau dari buku panggil laila tapi boleh aje kalau nak panggil saya Has...
harap info saya bermanfaat

laila kamilia said...
This comment has been removed by the author.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...