01 February 2010

30 Januari 2010- Hari Jadi Hariz Hakimy

Tahun ini tahun kedua Hakimy menyambut harijadinya di Berlin. Semasa meninggalkan Malaysia dia baru berumur 2 tahun 8 bulan dan pulangnya nanti umurnya sudah 4 tahun 4 bulan....terasa macam kejap saja masa berlalu...teruna saya yang dulunya saya dukung ke mana-mana kini sudah besar; pasti nenek, atuk, maktuk dan wan terkejut tengok Hakimy nanti.


Hakimy dengan hadiah 'misteri' . Belum buka dah tau dah ni sebab abah dah bagitau awal-awal. Balut tu saja je nak bagi thrill...hehehe. Kimy nak tengok je....kata Kimy

Hakimy ni kareaktor dia macam saya juga...Hehehe...kalau dapat bercakap memang tak reti berhenti. Betullah kata orang tua-tua, kalau rupa macam mak, perangai macam ayah. Kalau rupa macam ayah, perangai macam mak. Jadi Hardy rupa macam saya, perangainya macam abahlah....tak banyak bercakap kecuali dengan orang yang rapat...Hakimy pulak, kalau tak kenal memang dia segan, tapi kalau dah kenal....siaplah...sampai tak larat nak melayan dia...Hana macam siapa? Kata Kak Mahizah (teman di Berlin), Hana ni kecil-kecil dah ada karektor lawak...hehehe...ikut siapa tu ek?


3 permata hati saya yang melengkapkan hidup saya di perantauan...(Hariz Hakimy Fadly 4 tahun, Hardy Zahidy Fadly, 9 tahun dan Hana Nurein Fadly, 5 bulan)



Rakaman lensa Hakimy sedang 'mamam' donut dan syiling 'gabak'

Hakimy lahir selepas Hardy 5 tahun. Jadi memang kehadirannya sangat-sangat kami nantikan. Ada cerita di sebalik kelahirannya yang begitu istimewa pada saya...


tomyam hidangan birthday Hakimy tengahari itu di restoren Thai, di Alexa


abang Long turut teruja...

hadiah dari mama dan abah....senyum sampai telinga

Tahun ini kami sambut harijadinya dengan sangat sederhana. Bawa dia makan-makan dan jalan-jalan di Alexa. Sementelah cuaca sejuk dan waktu kritikal abang dengan tesis membuatkan rancangan kami untuk ke mana-mana ditangguhkan buat seketika. Apapun Hakimy gembira dengan hadiahnya dan tahu dia sudah 4 tahun....Selamat ulangtahun Hakimy! Moga jadi anak yang soleh....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...