17 February 2010

Senyum sejenak...



Haha... tapi baju ni dah hilangpun....tertinggal dalam ICE dalam perjalanan pulang dari Hamburg ke Berlin.

7 comments:

Suhana Shahril said...

Hikhik..mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi...eh..eh..boleh pakai ke peribahasa ni dengan topik.Cam tak masuk jer..kehkeh..

shila said...

Geramnye tgk hana!nak cubit2 pipi dia yg tembam tu!hehehe

Baitul SMR said...

i like, i like..
so cute one-lah. :D
ni dlm train ke amik gambar?

ina said...

tembamnye baby hana!geram!

ish...rindu lak nak borak2 dgn laila lagi...take care

Anonymous said...

Akak,

Ada satu mlm tu yuss mimpi jaga Hana kat umah..Ntah bila akak n en aedy htar suh jaga..huhuu, tetiba tau..bl tersedar terus terfikir, mcm ner plak aku leh mimpi Hana ni..hehee


Yuss BPO

laila kamilia said...

mar-memang dalam ICE, ingat saja2 suka2 amik gambo, sekali hilang da....baju dia. alhamdulillah sempat buat kenangan....

ina-meh kita sembng2 lagi....

yus-dah posting ke? agaknya yus bosan x posting tu yang mimpi2 tu. insyaAllah x lama lagi tu...wish you g luck untuk posting and baby...

teacher bie said...

kak has..agak2 bleh order bj nilg x?hehe gurau2 jer..best la kata2 dia..cute sgt!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...