08 January 2014

SINOPSIS EPISOD 5- DRAMA CINTA PANDANG KE-2




EPISOD 5 - TAYANGAN 9/1/2014 (Drama 13 episod ini bersiaran setiap Khamis, 8.30 malam di TV9).

            Sebaik dapat tahu, Zairul adalah lelaki yang sama membuli Ainnur semasa di sekolah dulu, Ainnur terus merencana sesuatu untuk membalas dendam. Ainnur beria-ia meyakinkan ibunya yang dia mahu bekerja di pejabat ibunya untuk persediaan mewarisi syarikatnya hingga sanggup melupakan seketika niatnya mahu menjadi pensyarah universiti.
            Pada hari pertama bekerja di pejabat ibunya, Ainnur memang seronok gila. Kepada semua dia menunjukkan yang dia adalah seorang yang sangat ramah dan mesra tetapi sebaliknya kepada Zairul. Ini membuatkan Zairul keliru dan tertanya-tanya.
            Pada masa yang sama, sebagai Duta Cinta, Zairul telah diamanahkan oleh Encik Zuhri untuk memikat Ainnur untuknya dan memujuk kekasih gelapnya,  Julie yang merajuk. Semasa Zairul memujuk Julie, Ainnur ternampak dan menganggap perangai playboy Zairul dari sekolah masih tidak berubah. Ini membuatkan Ainnur bertambah sakit hati.
            Ainnur membuli Zairul dengan permintaan dan karenah aneh hingga membuatkan Zairul sakit hati, bengang dan tertekan. Namun Zairul masih bertahan kerana dia sememangnya seorang lelaki yang budiman.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...